/nginx/o/2009/01/10/115594t1h04e0.jpg)
Kui ASi Harjumaa Liinid selgitused dotatsiooni juurde küsimiseks olid Saare maavalitsuse hinnangul osaliselt põhjendatud ja toetust otsustati suurendada, siis ASi Go Bus põhjendustest ei piisanud ning nemad vähemalt praegu toetust juurde ei saa.
Kui ASi Harjumaa Liinid selgitused dotatsiooni juurde küsimiseks olid Saare maavalitsuse hinnangul osaliselt põhjendatud ja toetust otsustati suurendada, siis ASi Go Bus põhjendustest ei piisanud ning nemad vähemalt praegu toetust juurde ei saa.
Maavalitsusele taotluse esitanud Go Bus soovis liinikilomeetri hinda tõsta praeguselt 98 sendilt 1,042 eurole, kirjutab Saarte Hääl.
Saare maavalitsuse transpordinõunik Taavi Kurisoo nendib bussifirma juhatajale Enn Randmaale saadetud vastuskirjas, et vastavalt lepingule saab maavalitsus aktsepteerida vaid kulude muutumist võrreldes eelneva perioodiga.
Võrreldes bussifirma aruandes esitatud andmeid leidis maavalitsus Kurisoo sõnul, et ASi Go Bus näidatud kütusekulu kasv ei vasta tegelikule kütusekulu kasvule sellel perioodil.
Kurisoo sõnul ei pruugi otsus jääda lõplikuks, sest Go Busil on õigus vastulauseks ning teemat peab suutma kaitsta ka maanteeametis.