Kuid Natalja sõnul ei ole asi üldsegi kingitustes. Kalevi kondiitritooted on Eesti visiitkaart ning naine isiklikult viib selle vabriku tooteid kingituseks üle maailma. Seda, kuidas ta oleks äärepealt lämbunud, ei ole Natalja siiani unustanud, seda enam, et kähiseva kurguga, millest tal tuli endal silikoonitükk välja tõmmata, pidi ta veel mitu päeva läbi ajama.
Natalja saab hästi aru, millist ohtu kujutab see lastele – maiustuste peamistele tarbijatele. Ning on väga pahane selle üle, kuidas sellele reageerisid vabriku esindajad. «Vabandusi kuulsin vaid ühel ainsal korral – päris alguses, kui polnud veel teada, et see on täielikult nende süü.
Kirjadest on näha, kui rahulikult nad suhtuvad sellisesse olukorda. Aga kui voolik purunes, siis vaevalt et ainult ühe tükina, mis sattus minule. Selle tükid pidid sattuma tervesse partiisse, aga nemad tänasid mind tagasiside eest peaaegu aegunud kommidega. Ning kui ma hoiatasin, et räägin juhtunust meediale, et sellisteks leidudeks oleksid valmis ka teised Kalevi šokolaadi austajad, süüdistati mind sisuliselt šantaažis.»
Rus.Postimees pöördus Orkla Eesti AS-i poole, kes toodab nüüd Kalevi šokolaadi. Olukorda kommenteeris pressisekretär Rutt Roht:
«Meil on väga kahju, et selline juhtum aset leidis, kuid näeme seda mõnevõrra teises valguses. Kui saime teada, et klient leidis meie šokolaadist väikese läbimõõduga pehme silikoonitüki, tegime omalt poolt kõik selle juhtumi positiivseks lahendamiseks: vabandasime, kohtusime kliendiga, selgitasime juhtunu asjaolusid, tänasime info eest ja andsime kliendile omalt poolt kompensatsiooniks valiku meie toodetest. Jäime suhtluses korrektseks ja lugupidavaks ning suhtlesime kliendi emakeeles. Seega ei vasta kuidagi tõele väide, et murega ei tegeletud ja kliendi ees ei vabandatud. Esimene vabandus läks kvaliteedispetsialisti poolt kliendile teele kirjalikult 14. augustil, suulise vabanduse koos meie toodetega andis 16. augustil kliendile üle meie esindaja Sillamäel, kes ühtlasi võttis ka silikoonitüki laborisse analüüsimiseks.»