/nginx/o/2011/11/22/847726t1hcd35.jpg)
Kaupmeeste liidu juhataja Marika Merilai sõnul käib jaekaubandusturul äge võitlus tarbija tähelepanu ning koha eest tema rahakotis. Selle taustal eelistab tarbija suuri kaubanduskeskusi ning ootab kaupmeestelt madalaid hindu ning sooduspakkumisi.
Kaupmeeste liidu juhataja Marika Merilai sõnul käib jaekaubandusturul äge võitlus tarbija tähelepanu ning koha eest tema rahakotis. Selle taustal eelistab tarbija suuri kaubanduskeskusi ning ootab kaupmeestelt madalaid hindu ning sooduspakkumisi.
Merilai sõnul valitseb Eestis kaubanduskettide paljusus. «Kuna jaeturu maht järgnevatel aastatel olulisel määral ei suurene ja konkurents suurte kauplustekettide vahel tiheneb, siis saavutavad kaupmehed homme edu vaid väga raske tööga,» möönis ta.
Tulevikutrende prognoosides rõhutas Merilai, et kliendi eelistuseks jäävad harjumuspäraseks saanud kaubad ja tooted: «Tihe konkurents ja hinnasurve tähendab, et kauplustekettide omamärgi tootevalik kindlasti laieneb.» Teise olulise trendina tõi ta välja e-kaubanduse osakaalu jätkuva kasvu. Merilai sõnul ületab Eestis e-kaubanduse klientide arv enam kui 200 000 inimese piiri.