Niinepuu alustas EKRE esimesest lubadusest langetada käibemaksu 15 protsendile. Tema sõnul on see idee kulukas populism. «Millist põletavat probleemi lahendab EKRE või Eesti jaoks see, kui 65-tollise televiisori käibemaks on 15 protsenti, jääb arusaamatuks,» ütles mees. «Selle lubadusega langes EKRE sama kiusatuse ohvriks, mis kimbutab kõiki erakondi, külvata saja-kahesaja euro kaupa kõigile raha rinnalapsest raugani.»
Niinepuu leidis EKRE programmist ka lubaduse kaotada kõik teede- ja veokimaksud. «Arvestades Eesti kui maanteetranspordi transiitriigi staatust ja asjaolu, et teemaksud kehtivad praktiliselt kõikides Euroopa Liidu riikides, on sellise idee mõte enam kui küsitav. Miks peaks läbi Eesti Venemaale, Putini sõpradele mersusid vedav autotreiler olema teede- või veokimaksust vaba?» küsis ta.
EKRE majandusprogrammist selgub Niinepuu sõnul üllatuslikult, et Rail Baltic tuleb lõpetada praegu planeeritud trassil. «See tähendab, et kusagil eksisteerib EKRE jaoks õige Rail Balticu trass,» nägi Niinepuu. Mure seisneb aga selles, et Euroopa Komisjon pole EKRE trassist teadlik ja sellest tulenevalt 85 protsendi kaasfinantseeringuga seda ei rahasta.
«Teine mure seisneb selles, et ka lätlased pole EKRE trassist teadlikud. Tavapäraselt eeldab toimiv raudteetransport siiski seda, et rööpad kohtuvad piiril samas kohas. Siin ootaks EKRE-lt konkreetset sõnumit: kas nad toetavad Riia sadama või Muuga sadama arengut multimodaalse transpordisõlmena,» rääkis Niinepuu, lisades, et kiire rongiühendus Tartuga on eraldi teema ja Eesti 200 hinnangul on selle väljaarendamine Eestile jõukohane ka paralleelselt Rail Balticu arendamisega.