Kui keskmiselt kasvas jaemüük augustis 2%, siis posti ja interneti teel kaupu müüvates kauplustes tervelt 15%, selgub statistikaameti andmetest.
Interneti- ja postimüük buumib (3)
Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2018. aasta augustis eelmise aasta augustiga võrreldes püsivhindades 2 protsenti, augustis oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 619,7 miljonit eurot.
Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes 2017. aasta augustiga võrreldes 4 protsenti. Müügitulu suurenes viiel ja vähenes kahel tegevusalal. Enim suurenes müügitulu posti või interneti teel kaupu müüvates kauplustes, kus müük kasvas aastaga 15 protsenti, teatas statistikaamet.
Müügitulu suurenes veel ka 11 protsenti muudes spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus tööstuskaubad, 9 protsenti apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes,4 protsenti muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus kaubeldakse peamiselt arvutite ning nende lisaseadmete, raamatute, sporditarvete, mängude, mänguasjadega ning 2 protsentimajatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes. Müügitulu vähenes eelmise aasta augustiga võrreldes kasutatud kaupade kauplustes ja väljaspool kauplusi ehk kioskites ja turgudel ning tekstiiltoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes.
Toidukaupade kaupluste müügitulu suurenes 2017. aasta augustiga võrreldes 1 protsendi võrra.
Mootorikütuse jaemüügiga tegelevate ettevõtete müügitulu vähenes eelmise aasta augustiga võrreldes 4 protsenti.
Võrreldes eelmise kuuga vähenes augustis jaekaubandusettevõtete müügitulu 1 protsendi võrra. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal suurenes aga müük eelmise kuuga võrreldes 0,5 protsenti. 2018. aasta kaheksa kuuga suurenes jaekaubandusettevõtete müügitulu eelmise aasta vastava perioodiga võrreldes 0,5 protsenti.