Täna alustab Baltikumis äritegevust TT Baltics, kellel on frantsiisileping sõlmitud maailma suurima turismi edendaja TUIga.
Maailma suurim turismi edendaja laiendab tegevust Eestis
«TUI kaubamärgi tulek Baltimaadesse on hea uudis kõigile Leedu, Läti ja Eesti puhkajatele,» sõnas TT Balticsi juhataja Ricardas Nosevicius. «Oleme põhjalikult analüüsinud Läänemere turismimajanduse kiiret kasvu. Baltimaade reisijad on tuttavad globaalse TUI kaubamärgiga. Nad on harjunud ostma viimase minuti reise Lääne-Euroopasse või eksootilistesse sihtkohtadesse Baltimaade suurimatest turismiagentuuridest. Kasvav nõudlus kvaliteetsete reiside järele ja inimeste kõrged ootused hea hinna-kvaliteedi suhtega reiside osas on seega põhjus, miks me Balti regiooni siseneme.»
Turu-uuringu kohaselt jõuab Baltikumi puhkusereiside turu kasv 20 protsendini järgmisel aastal, kuna see on eelmisel aastal juba kasvanud 15 protsenti ja sel aastal on oodata üle 25 protsendi tõusu. Nõudlus kõrgema kvaliteediga reiside järele suureneb samuti. TT Baltics keskendub eelkõige sellele turusegmendile.
Ricardas Nosevicius rõhutas, et TUI kaubamärgi all korraldatud reiside kvaliteet on tagatud universaalteenuse põhimõttega one-stop-shop: kõik reisiteenused hotelli broneerimisest logistikani sihtkohariigis tulevad samalt ettevõttelt või tema partneritelt.
TUI on kogunud enda ümber tugevad partnerid: võimekad reisikorraldajad, kuus lennuliini, kus on umbes 150 lennukit, üle 380 hotelli ja 16 kruiisilaeva. Samuti on TUI ise kohal 48 riigis kui sihtkoha kogemuste pakkuja.
«Türgi, Küpros, Hispaania ja Bulgaaria valiti meie esimeseks pakkumiseks Baltimaade reisijale pärast nende eelistuste põhjalikku analüüsi. Isegi kõige kogenum reisija üllatub meie reisipakettide mugavusest ja turvalisusest. Tutvustame mõningaid uuendusi, kaasa arvatud sihtkohti eksootilistesse riikidesse. Baltimaadest saadame reisile umbes 50 000 turisti,» lisas Ricardas Nosevičius.
Seni on TUI ainukene ametlik edasimüüja Eestis olnud Estravel.