Päevatoimetaja:
Sander Silm

Baltika laieneb Balkanil

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Baltika juht Meelis Milder
Baltika juht Meelis Milder Foto: JAANUS LENSMENT/POSTIMEES / PM/SCANPIX BALTICS

Tallinna börsil noteeritud Baltika laieneb Montoni kaubamärgiga Sloveeniasse Ljubljanasse ja Maribori ning Horvaatiasse Rijekasse.

Uutele turgudele sisenemine sai võimalikuks tänu juulikuus Balkanimaade juhtiva jaekabandusettevõttega Montecristo SL. d.o.o. sõlmitud koostöökokkuleppele, teatas ettevõte.

Baltika ekspordidirektori Raivo Videviku sõnul on uutele turgudele laienemine Eesti edukaima moebrändi jaoks väga oluline samm, võimaldades olla paremini esindatud piirkonnas, kus aasta tagasi avati Serbias frantsiisipood.

"Kolmeks hooajaks sõlmitud kontsessioonilepingu eesmärk on pakkuda kohalikele klientidele midagi uut ja põnevat, suurendades samal ajal ka jaemüüki ning leides loodetavasti uusi võimalusi frantsiisimüügiks tulevikus," ütles Videvik.

Baltika soov on kasvatada jõuliselt müüki välisturgudel, mistõttu on võetud eesmärgiks leida uusi koostööpartnereid ning panustada tõhusamalt eksporditegevustesse. Sloveenia ja Horvaatia esinduspindade avamine on üks esimesi näiteid värskendatud ekspordistrateegia rakendamisest.

Baltika Grupile kuulub viis moemärki – Monton , Mosaic, Baltman, Bastion ja Ivo Nikkolo. Monton loodi 2002. aastal, mil Baltika Grupp lansseeris uue rahvusvahelise moebrändi esialgu enda viiel kesksel jaeturul – Eestis, Lätis, Leedus, Poolas ja Ukrainas. Praegu tegutseb Monton 12 riigis.

Baltika Grupi müügitulu vähenes teises kvartalis mullusega võrreldes 6 protsenti 11 miljonile eurole ning teenis 127 000 eurot puhaskasumit.

Tagasi üles