Paide pitsakett tungib uutele välisturgudele

Lennart Ruuda
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pizzakiosk.
Pizzakiosk. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Paidest välja kasvanud kodumaine pitsakett OÜ Pizzakiosk alustab sel aastal tütarfirma kaudu äri Soomes, lisaks hakatakse ettevalmistusi tegema Läti ja Rootsi turule sisenemiseks.

Pizzakioski frantsiisiketil oli Eestis möödunud aasta lõpu seisuga 28 müügikohta üle Eesti. Frantsiisitegevus tähendab seda, et ettevõte ei opereeri müügikohti ise, vaid otsib üle Eesti ettevõtjaid, kes tahavad nende kaubamärki kasutades kioski avada.

Lisaks frantsiisitasudele teenib Pizzakiosk raha hulgikaubanduse pealt ehk nad varustavad kioskeid tooraine ja muu vajalikuga.

Paistab, et selline ärimudel tasub end ära. Möödunud aastal suutis firma suurendada käivet 600 000 euroni ja teenida pea 70 000 eurot kasumit, selgub majandusaasta aruandest.

Sel aastal kavatseb firma veelgi kasvada. Käivet plaanitakse suurendada kolmandiku võrra, kasum peaks jääma samale tasemele või natuke langema. Käesoleva aasta suureks projektiks on frantsiisi arendamine ja laienemine välisturgudele Soome ja Lätti. Lisaks peaks tegevust alustama ettevõtte Soome tütar Pizzakioski Finland Oy Ab.

Pizzakioski kontor asub Mäekülas Järvamaal ning väikeladu Paide linnas. Firma omanik on Riina Ehrnsten, kes võttis möödunud aastal pea kogu kasumi välja ehk maksis endale 60 000 eurot dividende.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles