Swedbanki kliendid saavad alates tänasest kasutada uuendatud telefonirakendust viipekaardina ja teha mobiilseid viipemakseid 150 euro ulatuses.
Swedbank alustas mobiilsete viipemaksetega
Swedbanki klienditeenuste juht Ede Raagmets ütles, et kui enamasti tuuakse turule valmistoode, siis nemad arendavad äppi koostöös klientidega. «See tähendab, et avame rakenduse juba n-ö beetafaasis, et inimesed saaksid äppi proovida ning meile disaini ja kasutusmugavuse kohta tagasisidet anda. Vastavalt tagasisidele teeme meie omakorda äppi paremaks ja lisame lähikuudel järjest uusi kasutusvõimalusi,» märkis ta.
Viipemaksete populaarsuse kasv ning inimeste digiharjumuste muutumine annavad Raagmetsa sõnul aluse eeldada, et üsna pea muutuvad mobiilsed viipemaksed sama populaarseks nagu kaardimaksedki.
«Swedbanki praeguse mobiilipanga kasutajate arv on kasvanud juba 290 000 inimeseni, mis on peaaegu pool meie digitaalselt aktiivsete klientide hulgast, ning ainuüksi augustis tegid meie kliendid pea 2,4 miljonit viipemakset,» märkis Raagmets.
Esialgu saab uue äpiga Swedbank teha mobiilseid viipemakseid (ainult Androidiga telefonides), teha riigisiseseid makseid, näha kontojääki, konto väljavõtet ja tehingute detaile, hallata oma pangakaarte ning saata Swedbankile teenuse kohta tagasisidet.
Swedbank loodab mobiilse viipemakse Apple’i nutiseadmetes kasutusele võtta niipea, kui Apple’i tingimused muutuvad.