Maailma suurim kohvikukett Starbucks teatas, et ostab väikese kvaliteetmahlade tootja Evolution Fresh, kirjutab The Wall Street Journal.
Starbucks siseneb mahlaärisse
Starbucks plaanib laiendada Evolution Freshi müügivõrku, aga järgmisel aastal kavandatakse avada mahlabaare, kus müüakse nii selle kaubamärgi mahlasid kui ka tervislikke eineid.
Starbucks on viimasel ajal näidanud, et kavatseb oma tegevusala laiendada kohvikuärist väljapoole. Jaanuari eemaldati ettevõtte logist tekst Starbucksi kohv (Starbucks coffee).
«Nad alustavad uut peatükki nullist,» kommenteeris Starbucksi tegemisi investeerimsipanga Barclays Capital analüütik Jeffrey Bernstein. «Ehkki see on väga hea, on kõige olulisemaks küsimuseks, kas nad saavad aru endale võetud eesmärkide suurusest,» lisas ta.
Starbucks ei ole muidugi esimene tuntud ettevõte, kes väljub oma tegevuse esialgsetest piiridest. Neli aastat tagasi korjas Apple oma ettevõtte nimest ära sõna arvutid (algselt oli ettevõtte nimi Apple Computers).
Karastusjookide tootja PepsiCo on muutunud pigem snäkkide ja toiduainete tootjaks. Karastusjookide tootmine annab alla poole kontserni kogukäibest.