Pärast Google+ tormilist algust soovisid ka paljud firmad võrgustikus oma kontot luua , et nii klientide ja kuulajaskonnaga suhelda. Pärast mitut kuud ootamist on see ka võimalik.
Kas firmal tasub endale Google+ lehte teha?
Kuna Google+ polnud varem valmis ettevõtetele soovitud kogemust pakkuma, siis suleti enamjaolt need kontod. Nüüd on lõpuks väljas, mida on Google+ tiimi poolt kaua aega lubatud: ettevõtted saavad luua oma konto, kirjutab Carl Rannaberg Okia blogis.
Google+ firmalehel on 2 nuppu, mis korraga võivad veidi segadusse ajada. +1 nupul klikkides soovitad sa seda lehte otsitulemustes oma sõpradele. Samas «Add to circle» nupul klikkides saad lisada lehe mõnda gruppi ning näed postitusi oma Google+ seinal.
«Selle koha pealt tuleb anda Facebookile au, et nad on teinud Like nupu üheselt mõistetavaks ja tavakasutajale lihtsaks,» arvas Rannaberg.
Lehe loomine on lihtne, kui on olemas Google+ konto. Lisad nime, kontaktandmed ning profiilipildi ja võidki postitamisega alustada. Goolge+ hakkab mõjutama ka sinu jälgijate otsitulemusi. Inimene näeb otsitulemuses esmajärjekorras neid lehti, millega ta Google+is seotud on.
Kuna Google+ omab veidi üle 40 miljoni kasutaja, siis on otsitulemuste paranemine üks peamisi argumente võrdluses Facebooki firmalehega. Mõnede arvates võib Google+ juba järgmisel aastal olla Facebooki järel teine sotsiaalvõrgustik.
«Usun siiani, et Google+ tulevik on helge ja ettevõtted peaks kindlasti tähele panema, mis selles vallas toimub. Samuti ei teeks ka paha juba kohe endale seal järgijaid hakata koguma ning oma veebi sisu jagama, et tulemustes kõrgemale jõuda,» soovitab Rannaberg.
Kuna Google küpsetab Google+ funktsionaalsuse sisse absoluutselt kõigisse oma toodetesse, mida on neid on pööraselt palju, mida külastab iga kuu üle miljardi inimese, siis on Google+'il ainuke võimalus põhja minna ainult koos Google endaga. Seda aga ei ole Rannabergi sõnul kindlasti lähemate aastate jooksul juhtumas. Seetõttu on ka Google+ investeeritud aeg ja raha ennast lähiajal kindlasti tagasi toomas.