Priit Alamäe: Eesti maine nõrgeneb

Teelemari Loonet
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Suveniiriturg Tallinnas.
Suveniiriturg Tallinnas. Foto: Priit Simson / Postimees

IT-firma Webmedia juhi Priit Alamäe sõnul ei saa Eesti oma turundamisega hakkama, mistõttu on riigi maine viie aastaga märkimisväärselt nõrgenenud.

«On kindlasti hea, et Eestil on oma maine, kuid see maine on kadumas, sest me ise ei tegele selle arendamisega,» vahendab ERR Uudised Alamäe sõnu Vikerraadio saatest «Uudis+».

Alamäe jätkas, et viie aasta eest oli Eesti maine praegusest oluliselt tugevam ning lisas, et inimesed, kes peaksid riigi turundamise eest vastutama, ei saa viisakalt öeldes oma tööga hakkama.

«Ma ei räägi sellest, et me peaksime hakkama ostma CNNi reklaame, kus me räägime sellest, kui tore on Eesti, vaid sellest, et me tegutseksime sihipäraselt kõikvõimalike väljaannetega, nagu näiteks The Economist või The Financial Times,» rääkis ta.

Alamäe selgitas, et me peaksime sihipäraselt töötama selle nimel, et Eesti tõuseks rahvusvahelistes edetabelites, sest keegi ei tea, kus Eesti tegelikult on.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles