Jysk Eesti käive 2011. aasta märtsist augustini oli 6,52 miljonit eurot, mis eelmise aasta sama perioodiga võrreldes on 9,4 protsendi võrra rohkem.
Jyski käive Eestis kasvas kümnendiku
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jysk Eesti regioonijuht Kaidi Kase sõnul olid selle aasta kolmanda kvartali enim ostetud tootegrupid madratsid ning kodutekstiil.
«Jysk olulisima kaubarühma, madratsite, müük kasvas 53 protsenti. Ka kodutarbeid ja kangaid osteti eelmise aasta kolmanda kvartaliga võrreldes 21 protsenti rohkem,» täpsustas Kask.
«Laiendame järk- järgult oma poevõrku ja lõpusirgele on jõudnud Jyski e-kaupluse loomine, mille kaudu saavad kliendid üle Eesti kodust lahkumata oste sooritada,» rääkis Kask.