Vastuseks lugeja pärimisele, miks pole võimalik Eesti Energia infotelefonil klienditeenindajaga ühendust saada, vastas ettevõtte pressiesindaja, et selliseid olukordi võib ette tulla just kuu lõpus ja alguses, mil inimesed elektrinäite teatavad.
Eesti Energia: kuu lõpus ja algul võib meie infotelefon hõivatud olla
Sel põhjusel palub Eesti Energia kasutada elektrinäidu teatamiseks teisi ja palju kiiremaid võimalusi. Üheks selliseks on näidutelefon - tasuta automaatvastajale 800 4545 saab 30 sekundi jooksul öelda elektrilepingu numbri, elektriarvesti näidud ja tarbimiskoha aadressi. Näidutelefonile saab helistada ainult lauatelefonilt.
SMS lühinumbrile 1545 võib jätta teate järgmise tekstiga: KLIENT 00000000000 LEP 00000000 P 000000 S 000000, kus KLIENT on isikukood, LEP on võrgu- ja elektrilepingu number, P on päevane elektrienergia näit ja S on öine elektrienergia näit.
Ühetariifse arvesti puhul tuleb saata ainult päevane energianäit Eesti Energia e-teeninduse kaudu www.energia.ee (pääseb ligi ka mobiiltelefoniga).
Eesti Energia pressiesindaja Reimo Raja palus näidu edastamiseks kasutada just eelnevalt loetud võimalusi, sest nii on võimalik saada klienditoe telefoniga ühendus just neil klientidel, kes vajavad pikemat nõustamist.