/nginx/o/2011/10/26/807674t1h3a94.jpg)
Briti vanaemad ostavad endiselt riideid ja pesu Marks & Spenceri poodidest, nende tütred aga kulutavad raha mujal, kirjutab Bloomberg.
Briti vanaemad ostavad endiselt riideid ja pesu Marks & Spenceri poodidest, nende tütred aga kulutavad raha mujal, kirjutab Bloomberg.
Suurbritannia suurim rõivakaupluste kett kontrollib 23 protsenti 55 kuni 64-aastaseste naiste rõivaturust, kümmekond aastat nooremate naiste vanuseklassis on nende turuosa kukkunud 12,1 protsendini, sest nooremad otsivad mujalt moekamaid rõivad, viitab uudisteagentuur jaekaubanduse turu-uuringute keskusele Verdict Research.
«Marks & Spencer küll domineerib, aga nad seisavad silmitsi üha tugevama konkurentsiga neljakümnendates aastates naiste pärast,» ütles Verdictsi Suurbritannia üksuse juht Maureen Hilton. Tema sõnul on suured kaubamajad ja väikesed erapoed muutumas eelistatumaks kohtadeks.