Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Rahapuudus mõjutab välisturul ka smuutide müüki

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Marit Stepanova
Copy
Artikli foto
Foto: Caro / Scanpix

Välisturul tehtud uuring näitas, et rahapuudus mõjutab suures osas ka smuutide, jogurtijookide ja pudelivee müüki.


Näiteks langes Eestiski tuntud kaubamärkide Flora joogijogurti müük 40 protsendi ja Volvici pudelivee müük 10 protsendi võrra, Innocenti smuutimüük aga 20,2 protsendi võrra, vahendab

Thelegraph

.



Luksuskaupade ning eriti just tervistavate funktsionaalsete toitude müük on langenud kõige enam. Mahlade ja smuutide poolest tuntud Innocenti müügitulemus langes möödunud aastal 27 miljonit naela ehk ligi pool miljardit Eesti krooni.



Briti kaubamärgi Asda teatel on tarbijad muutunud eriti kokkuhoidlikuks eksklusiivsete valmistoitude ja teiste kallimate kaupade suhtes.



Ajakiri The Grocer kirjeldas praegust smuutimüüki aga haletsusväärsena, lisaks sellele teravdab olukorda turul suurliider Pepsi.

Tagasi üles