/nginx/o/2008/03/27/29062t1h300a.jpg)
Eesti suurim spordi- ja vabaajakaupade müüja Sportland tegi viimasel jõulueelsel nädalavahetusel eelmise aastaga võrreldes kahekordse käibehüppe.
Sportland Eesti AS pressiteate sõnul on kaubandusketi poodide jõulueelne läbimüük tõusnud kogu Eestis, ulatudes kahe miljoni kroonini päevas. See ületab üle kahe korra eelmise aasta sama perioodi tulemust ja on Sportlandi antud perioodi ajaloo rekord.
Pühade eel alustas kaubanduskett reklaamikampaanianaga, kuhu on kaasatud ka populaarsed Tanel Padar & The Sun ning mis seob kõiki peamisi meedialiike kaasava kommunikatsiooni mitmetasandiliseks tervikuks.
Sportland Eesti juhatuse esimehe Sven Nuutmanni sõnul alustas ettevõte praktilisi ettevalmistusi uue majandusolukorraga kohanemiseks juba kevadel, mis võimaldas neil kasutusele võtta paindlikuma hinnakujunduspoliitika, millest võidavad nii terviseteadlik tarbija kui müügiettevõte.