Eesti seostub venelastele romantika ja võlumaailmaga

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna suurim jõuluturg on Raekoja platsil.
Tallinna suurim jõuluturg on Raekoja platsil. Foto: Peeter Langovits

EASi korraldatud esseekonkursil selgus, et Peterburi ja selle lähiümbruse elanikele seostub Eesti muinasjutulise vanalinna, võlumaailma ja romantilise atmosfäriga. Nendele märksõnadele keskendub ka Eesti turismikampaania Peterburis

Eesti on Venemaa turistide seas aasta-aastalt järjest populaarsem reisisiht, tänavuse aasta esimese kuue kuuga on Venemaa turistide ööbimiste arv Eestis mullusega võrreldes kasvanud 54 protsenti, jõudes rekordilisele tasemele.

EASi turismiarenduskeskuse direktori Tarmo Mutso sõnul on seekordse talvekampaania põhirõhk kultuuripuhkuse võimaluste tutvustamisel.

«Tallinn on kujunenud Peterburi elanike seas väga armastatud sihtkohaks ning siia tahetakse ikka ja jälle tagasi tulla. Juba mitmeid aastaid keskenduvad paljud Tallinna hotellid aastavahetusel vaid Vene turistidele, kuid me näitame, et talvel on Tallinnas palju kultuurisündmusi, mida tasub kogema tulla,» selgitas Mutso.

Juba mitmendat aastat järjest on Vene turistid löönud uusi rekordeid nii külastuste kui ka ööbimiste kasvu osas. Majutuste arv Eestis kasvas esimese poole aastaga 50 protsenti ja ööbimiste arv 54 protsenti võrreldes sama ajaga aasta tagasi.

Suurima tõusu on teinud Tallinna ja Ida-Virumaa külastus. EASi turismiarenduskeskuse poolt korraldatav kampaania töötati välja Peterburi elanike seas läbi viidud Eesti-teemalise esseekonkursi kaastööde põhjal.

«Esseekonkursil koorusid peamiste märksõnadena, mis Peterburi ja selle lähiümbruse elanikele Eestiga seostuvad, Tallinna keskaegne muinasjutuline vanalinn, võlumaailm, vanalinna nukumajalik arhitektuur, restoranid, peod, jõuluturg, atmosfäär nagu paradiisis. Kultuuripuhkus tähendab neile pigem Tallinna vanalinna arhitektuuri nautimist, restoranides toidukultuuriga tutvumist ning jõuluturul ostlemist. Vene inimene on mõjutatav romantika, sära ja mõnusa õhkkonna kaudu,» tõi Mutso esile.

Kampaania on suunatud 30-55-aastastele maksujõulistele, pere või sõpradega talvepühi veetvatele inimestele Peterburist ja selle lähiümbrusest. Kampaania peaauhindadeks on 5 reisi kahele Tallinnasse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles