«Alates eilsest (pühapäevast – toim) oleme hakanud klientidega ühendust võtma, kelle välismaal viibimise oleme võrgu poolt tuvastanud, saates neile teavitava sõnumi vabandusega, ning edastasime ka kompensatsiooniinfo. Kõigile kahju kannatanutele kompenseeritakse paketi augusti kuutasu. Lisaks kompenseerime rändlusteenuse kasutuse 1.–5. augustini,» ütles Postimehele Tele2 esindaja Kertu-Kätlin Käis.
Tele2 teatel kompenseeritakse klientidele, kes jäid reedel ja laupäeval tehnilise rikke tõttu välismaal levita, augustikuu paketitasu kuumaksud ning rändlusteenuse kasutuse 1.–5. augustini kokku ligi 300 000 euro eest.
Vähemalt üks Soomes viibiv Tele2 klient edastas Postimehele SMSi teel saabunud sellekohase teate Tele2-lt.
«Soovime olla Sinu jaoks usaldusväärne partner ning ebamugavused korvata. Seetõttu kompenseerime Sulle augustikuu paketi kuutasu ning loodame, et ülejäänud suvi möödub Sinu jaoks päikseliselt,» seisab teates.
Rändlusteenust pakkuva Šveitsi ettevõtte Comfone tarkvarauuenduse tõttu jäid rändluses viibivad Tele2 kliendid reede hommikul mobiiliteenuseta ning rike vältas üle ööpäeva. Probleem tekkis pärast Comfone’i süsteemide tehniliste uuenduste tegemist, mis tagavad Tele2 klientidele välismaal teiste operaatorite võrkudega ühendumise.
Rike puudutas tervet Tele2 Gruppi ning teisi rahvusvahelisi operaatoreid. Võimaliku Comfone'ile esitatava kahjunõudega tegeleb katusorganisatsioon Tele2 Grupp.
Ligi 40 000 Eesti klienti jäid seejuures infosulgu, kuna Tele2 Eesti andis rikkest avalikkusele teada alles reede õhtul.