Osturalli viie päeva käive oli sel aastal 2,3 miljonit eurot, mis on eelmise aasta sügise tulemusest 16 protsendi võrra parem, kuid inimesed teevad impulssoste vähem, kinnitas Tallinna Kaubamaja tegevdirektor Erkki Laugus.
Kaubamaja juht: impulssoste Osturallil vähem
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Võib kindlalt öelda, et tarbija oli, on ja jääb ootama soodsa hinnaga kvaliteetkaupa,» lausus Laugus.
Nagu sügisesel Osturallil juba tavaks saanud müüsid seegi kord Lauguse kinnitusel väga hästi naiste-, meeste ja laste saapad, samuti ülerõivad ja beebikaubad. «Loomulikult olid Osturalli top toodete hulgas ka eksklusiivsed kosmeetikabrändid. Sellel aastal suuremas mahus toimunud raamatu- ja plaadilaat ületas meie ootusi,» rääkis Laugus.
Laugus tõdes, et kuna impulssostude osakaal on viimastel aastatel vähenenud ja tarbija vajab rohkem aega ostuotsuste langetamiseks, tehti Osturalli kataloog varasemast mahukam.