Tallinna Halduskohus jättis täna rahuldamata Transiidikeskuse ja Muuga CT kaebused Tallinna Sadama otsuste suhtes, millega viimane kinnitas Muuga sadama uue konteinerterminali operaatoriks Vene ettevõtte Rail Garant.
Transiidikeskus kaotas kohtuvaidluse Tallinna Sadama vastu
Tallinna Sadam juhatuse esimehe Ain Kaljuranna sõnul oli konteinerterminali operaatori leidmiseks korraldatud konkurss läbi viidud kõiki seadusi järgides ning konkursi võitjaks osutus nii äriliselt kui ka sisult parima pakkumise teinud äripartner.
«Sõltumatu audiitori hinnangu kohaselt oli Transiidikeskuse pakkumine majanduslikult soodsaim,» kommenteeris otsust aga Transiidikeskuse juhatuse esimees Erik Laidvee.
Konteinerterminali arendusprojekt hõlmas kokku 27 hektari suuruse maa-ala rajamist Muuga sadamas koos uue 378 meetri pikkuse kai ehitusega. Samuti pikendati projekti käigus olemasolevat kaid 100 meetri võrra
Tallinna Sadama rajatud konteinerterminali infrastruktuuri maksumus ulatus ligi 60 miljoni euroni. Euroopa Komisjon eraldas 2006. aasta lõpus Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist Muuga sadama idaosa laiendamiseks toetust 18,9 miljonit eurot, millest suurem osa kasutati just konteinerterminali maa-ala loomiseks.