Postimehele saatis pildi lugeja, kellelt võeti Omniva postkontoris postiindeksi eest lisatasu. «Miks võtab Eesti Post postiindeksi küsimise eest eraldi tasu? See info on ju tegelikult täiesti tasuta internetis saadaval,» kirjutas lugeja.
Lugeja pilt: Omniva võttis postiindeksi eest lisatasu (1)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab Omniva jaevõrgu juht Eve Vuks:
«Juhul, kui saatja oli eraklient (pildilt ei saanud välja lugeda), on tegu meie klienditeenindaja eksimusega. Sihtnumbri lisamise teenus on tasuline äriklientidele, kes saadavad kirju suures mahus ja soovivad kirjadele sihtnumbrite lisamist meie poolt.
Palume kliendilt vabandust ja loomulikult tahaksime selle ekslikult võetud tasu tagastada. Palume kliendil selleks meiega ühendust võtta!»