Turu-uuringutefirma Morning Consult avaldas äsja TOPP 25e tänaste 20-30-aastaste noorte lemmikbrändidest, kirjutab BusinessInsider.
Neid brände armastavad tänapäeva noored kõige rohkem (1)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Milleeniumilasteks kutsutute põlvkond on varasematest hinnatundlikum ja keskkonnateadlikum, mis teeb neist ka teistsugused tarbijad.
Uuringus osalenud 18-29-aastased hindasid rohkem kui 1000 kaubamärki vastavalt oma eelistustele. Iga brändi hindas umbes 12 000 tarbijat.
Tulemuste põhjal saab väita, et enim hindavad milleeniumilapsed hiiglaslikke tehnoloogiafirmasid nagu You Tube, Google, Netflix ja Amazon. Samuti jõudis kõrgele kohale odavkaupade pood Dollar Tree.