Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kauplused panevad sooduspakkumise sildi all välja eraldi sisseostetud kaubad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Inimene reageerib tahtmatult toidule ja toidu lõhnale. Texase ülikooli kognitiivpsühholoogia professori Art Markmani sõnul ostlevad toidule mõtlevad inimesed vähem distsiplineeritult.
Inimene reageerib tahtmatult toidule ja toidu lõhnale. Texase ülikooli kognitiivpsühholoogia professori Art Markmani sõnul ostlevad toidule mõtlevad inimesed vähem distsiplineeritult. Foto: Peeter Langovits

Sel nädalal on müügikampaaniaid üsna ohtralt. Eile algas Tallinna kaubamajas Osturalli ja Rimis Tudish Piip, täna alustab Bauhof Ostumölluga. Paraku ei ole alati tegemist allahindluste, vaid müügikampaaniatega.

Kuigi soodusmüüke ja kampaaniaid on korraldatud juba aastaid, kohtab tõeliselt suuri allahindlusi, kus teleka või teksad saab osta 70 protsenti soodsamalt kui tavaliselt, Eestis harva.

EBSi turunduse õppetooli lektori Toomas Dannebergi sõnul võib selles süüdistada vähest konkurentsi.

«Eks see ole väikese turu probleem, kus pole varutud piisavalt asju, mida maha müüa. Teiseks ei julgeta riskida ja suures koguses kaupa sisse osta,» lausus ta. «Puudub ka kogemus. Selge see, et meil on siin veel pikk maa minna.»

Kuigi ka siinsed müügikampaaniad pakuvad näiliselt soodsamat kaupa, on pahatihti tegemist hoopis teiste toodetega, kui poodides muidu müüakse.

Ka Osturalli ei ole tavaline allahindlus, kus varem väga kallis kaup mitu korda soodsamalt maha müüakse. Kaubamaja turundusdirektori Ostovi sõnul on Osturallil müüdavad kaubad enamasti just selle jaoks sisse ostetud ja allahindust kui sellist tegelikult ei ole.

Tagasi üles