Sel nädalal on müügikampaaniaid üsna ohtralt. Eile algas Tallinna kaubamajas Osturalli ja Rimis Tudish Piip, täna alustab Bauhof Ostumölluga. Paraku ei ole alati tegemist allahindluste, vaid müügikampaaniatega.
Kauplused panevad sooduspakkumise sildi all välja eraldi sisseostetud kaubad
Kuigi soodusmüüke ja kampaaniaid on korraldatud juba aastaid, kohtab tõeliselt suuri allahindlusi, kus teleka või teksad saab osta 70 protsenti soodsamalt kui tavaliselt, Eestis harva.
EBSi turunduse õppetooli lektori Toomas Dannebergi sõnul võib selles süüdistada vähest konkurentsi.
«Eks see ole väikese turu probleem, kus pole varutud piisavalt asju, mida maha müüa. Teiseks ei julgeta riskida ja suures koguses kaupa sisse osta,» lausus ta. «Puudub ka kogemus. Selge see, et meil on siin veel pikk maa minna.»
Kuigi ka siinsed müügikampaaniad pakuvad näiliselt soodsamat kaupa, on pahatihti tegemist hoopis teiste toodetega, kui poodides muidu müüakse.
Ka Osturalli ei ole tavaline allahindlus, kus varem väga kallis kaup mitu korda soodsamalt maha müüakse. Kaubamaja turundusdirektori Ostovi sõnul on Osturallil müüdavad kaubad enamasti just selle jaoks sisse ostetud ja allahindust kui sellist tegelikult ei ole.