Võrreldes 2010. aasta tulemustega ei ole pankade kliendirahuolu tase Eestis, Lätis ja Leedus oluliselt muutunud, kuid trend on võtnud kergelt negatiivse suuna, selgub EPSI Balticu uuringust.
Eestis on inimeste rahulolu pankadega Baltimaade väikseim
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kõrgeim keskmine kliendirahulolu tase on Leedus 77,6 punktiga sajast võimalikust. Leedule järgneb Läti 75,3 punktiga ning madalaima hinnanguga on 73,1 punktiga Eesti.
Eesti kliendid hindavad kõiki panku küllaltki võrdväärseks.100 punkti skaalal on madalaima hinnangu saanud Nordea Pank (71,5) ja kõrgeima hinnangu «teised pangad» (74).
Võrreldes 2010. aasta uurimusega on tõusvat trendi näidanud Sampo pank ( +4,3) ja Nordea pank (+2,2). Negatiivset trendi on näidanud SEB (-3,5) ja Swedbank (-2,1).