Päevatoimetaja:
Sander Silm
Saada vihje

Poed valmistuvad jõulukampaaniateks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Martin Smutov
Copy
Allahinnatud jõuluehted
Allahinnatud jõuluehted Foto: Karli Saul

Kaubanduskeskused ja poed kavatsevad jõulukampaaniatega alustada novembris, kuigi jõuluteemalisi tooteid tuuakse müügile varemgi.

Selveri avalike suhete juhi Annika Vilu sõnul on nemad sellel aastal planeeritud alustada jõulukampaaniaga 17. novembril ning siis tulevad esimesed pühadeväljapanekud ja spetsiaalsed pakkumised. Samuti jätkatakse traditsioonilise heategevusprojektiga.

Kaubamajad alustavad novembris

Tallinna Kaubamaja turundusdirektori  Anne-Liis Ostovi sõnul on jõuludeni küll mitu head kuud, kuid plaanid selleks on ammu tehtud. Jõulukampaania algab nii Tartu kui ka Tallinna kaubamajas novembri lõpus-detsembri alguses, sest enne seda ei ole Eesti inimene kindlasti veel kingituste ostmise lainel.

Esinemisi on planeeritud detsembrisse ja Ostovi väitel võib nii Tallinnas kui ka Tartus oodata teatrietendusi, lastekontserte, plaadiesitluskontserte, kohtumisi jõuluvanaga ja palju muud.

Samuti on aatriumites novembri lõpust  avatud jõulaat kiireks kingiostuks.

«Mis puutub aga jõulukaunistustesse, siis need jõuavad müügisaali juba märksa varem - esimese väljapaneku planeerime Tallinna ja Tartu kodumaailmas avada oktoobri lõpus,» sõnas Ostov.

Ostovi väitel on nad jõulukaunistuste müügiga alustanud umbes samal ajal juba mitmeid aastaid ja müük on alati kohe hoo sisse saanud.

«November on pime ja pisut rõõmutu kuu, ehk sellepärast alustatakse meil järjest varem ka kodude kaunistamist ja jõulukaunistuste ostmist,» oletas Ostov.

Rimi alustas plaanimist juba suvel

Rimi turundusjuhi Andrija Lilleoja sõnul alustasid nad jõulukampaania planeerimist juba suvel ja tänavu alustatakse kampaaniaga novembri keskel.

«Jaekaubandusettevõttena keskendume eelkõige iga kampaania puhul headele eripakkumistele ning lisaväärtuse pakkumisele kliendile,» selgitas ta.

Lilleoja sõnul ei saa toidukauplustes küll suuri üritusi korraldada, kuid Rimis on läbi viidud väiksemaid aktsioone.

Näiteks eelmine aasta oli jõulukampaania osana kaupluste juures jõuluvana postkontor, kuhu kliendid said postitada spetsiaalseid jõulušokolaade.

Solaris plaanib üllatusi

Solarise turundusjuhi Georgi Viiesi sõnul algab Solarise keskuses jõulumeeleolu esimene advendiga.

«Kindlasti hõlmab see kogu maja aatriumist kuni viienda korruse katusepargini, kus eelmisel kahel aastal said lapsed käia külas sinna jõukuuks kolinud põhjapõtradel,» lubas Viies.

Viiesi kinnitusel on sellel aastal keskuses hulgaliselt kultuuriüritusi ja lisaks pakutakse laia valikut jõulukinke ja jõulutoite.

«Ehk siis laias laastus kõik, mis ühel jõuluajaga kaasas käib,» sõnas Viies, kelle sõnul on oodata ka üllatusi, millest ta aga veel rääkida ei soovinud.

Tagasi üles