Postimehele saatis pildi lugeja, kes leidis oma pistaatsiapähklite seest ussid. Lugeja sõnul oli ta pähklid ostnud Haabersti XXX Maximast.
Lugeja foto: pistaatsiapähklite seest tulid välja ussid (1)
Kommenteerib Maxima kommertsdirektor Kristina Mustonen:
«Selliste küsimuste korral julgustame kliente alati pöörduma koheselt kaupleja juurde koos kaubaga, millele on pretensioone. Kindlasti võiks alles olla ka ostutšekk, mille toel saab kiiresti mure lahendada ja kliendile ostusumma tagastada ja veenduda, et tegemist on just selle kaupluse kaubaga ning selgitusega, mis partiiga on tegu. Klientide heaks on meil mitmed tasuta infokanalid (nii tasuta kliendiinfo telefoninumber, e-kiri ja ka jaeketi ametlik fännileht sotsiaalmeedias), mille kaudu saab otsesuunas meie poole pöörduda ja võimalikule pretensioonile juba ühiselt lahenduse leida.
Antud juhtumi valguses soovitame pöörduda ka teiste kettide esindajate poole (hetkel ei saa me olla kindlad, et tegemist on just Maxima kauplusega, kust pähklid pärinevad), et lisada juurde klientidele teavet, kuidas toimetada kui on ostetud kaubaga seonduvalt mure. Samuti saab siinkohal lisada Tarbijakaitseametilt hea meelespea.
Manusest leiab ka Haabersti Maxima pähklikasti fotod. Kaupluse juhataja vaatas kogu sisu üle ja avas ka pähkleid ja saame kinnitada, et pähklikastis on vaid pistaatsipähklid.»