Tallinlane Martin Kiis on pahane Aabe Varuosade autotöökoja peale, sest tema Volvo oli seal remondis üle poole aasta ning mehe sõnul on auto praeguseks halvemas seisus kui remonti minnes.
Mõlkis Volvo tuli töökojast veelgi vigasemana tagasi
Kiisil juhtus selle aasta alguse poole liiklusõnnetus, mille põhjustajal oli liikluskindlustus olemas ja nii sõidutati Kiisi auto selle aasta 14. märtsil OÜ Aabe Varuosadesse remonti, vahendab Reporter.ee.
Plekimõlkimisest algas suurem jant
Andre Vinkel osaühingust Aabe Varuosad kirjeldas avariid kergena. «Õige pisut oli puudutanud kapotti, tuli oli katki, tiib läks asendusse ja pamper läks asendusse ja veel mõned nipet-näpet plastmassosad,» kirjeldas ta.
Aprilli lõpuks saadi masin valmis ja omanik läks autole järele, kuid tema väitel polnud kõik puudused kõrvaldatud – tuled ei töötanud, värvitoon oli vale ja auto ei läinud enam käima.
Plekimõlkimisest alanud jant kogus vaid tuure juurde – Volvo ei läinud enam käima ja armatuurlaual sirasid kõikvõimalikud tulukesed. Kiis räägib, et töökoja peremees kutsus kohale elektriku, kes ütles, et autoga saab jälle sõita siis, kui akuklemm pealt ära võtta ja veerand kuni pool tundi oodata. Kuna Kiis sellise lahendusega nõus ei olnud, veeti auto Mustamäelt Järvele Info-Autosse, kus selle margiga kõige paremini hakkama saadavat.
Info-Auto Volvo teeninduse juht Martin Mäemets ütles, et veaotsingu käigus tuvastati, et auto keskjuhtmoodul on vigane, kuid pole võimalik tuvastada, kas see puudus tekkis avarii tõttu või mitte. Keretööde kvaliteeti kommenteeris Mäemets tõdemusega, et alati saab paremini teha ja lisas, et Info-Autos oleks seda ka tehtud.
Andre Vinkel ütleb, et maksis Info-Autole diagnostikate eest, kuid tulemit ei tulnud ning ka Ergo kindlustus pole nõus auto peale rohkem kulutama, kuna Info-Auto avariil ja veal seost ei näe.
Omanik ei saanud autot enam tagasi
Kiis töötab Soomes ja käib kodus korra kuus, kuid suvel mehe kannatus katkes ja ta soovis autot kätte saada. «Nemad siis ütlevad sedasi, et kõigepealt tahame kindlustusele allkirja saada, et nemad saaks kindlustusest rahad kätte, ühesõnaga siis mina näen alles autot. Ma ütlesin, et nii need asjad ei käi ja tänaseni on see nii, et enne allkiri ja siis auto, mina ütlesin, et ma sellega nõus ei ole.»
Kiis ütles, et väidetavalt on auto töökojast kümne minuti tee kaugusel. Mees on masinat ka töökoja hoovil ja garaažis otsimas käinud, kuid seal seda polnud. «Minu autot mulle ei näidatud, nõuti allkirja,» räägib Kiis.
Vinkel aga väidab, et pole autot kinni hoidnud ja lisab, et tal puudub selleks ka õigus. «Jah, mul on vaja kliendilt üks allkiri saada, et ta on sõiduki kätte saanud,» möönab Vinkel, kelle sõnul võib töökojal allkirja saamata jätmise puhul tehtud tööde eest 2000 eurot saamata jääda.
Ploki korrastamise teenus, mis auto käivitamisprobleemid lahendaks, maksaks 150-200 eurot, kuid Kiis pole nõus seda tasuma, kuna tõi enda sõnul remonti töökorras auto. «Reporteri» sekkumise peale Volvo kätte saanud Kiis jäi koju suundudes autoga tee peale ning ka armatuurlaua tulukesed vilguvad endiselt.