Tiheda konkurentsi ja hinnatundlike klientide tõttu peavad kodumööbli tootjad üha enam pingutama ning tootearendusse panustama, sest muidu enam turul läbi ei löö.
Mööblitootjad peavad pingutama, et ellu jääda
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Esiku, elutoa ja magamistoa mööblit tootva Woodman OÜ müügitulust moodustas 2017. aastal 83,7 protsenti müük Euroopa Liidu riikides, 9,7 protsenti Euroopa Liidust väljas ning 6,6 protsenti müük Eestis. Tänavu on aga nõudlus, eelkõige Kesk-Euroopas, vähenenud, nentis ettevõtte tegevjuht Kaido Toome Äripäevas.
Toome hinnangul võib selle taga olla e-kaubandus, sest kauplused müüvad üle poole nende toodangust e-poodides, mis tähendab, et kvaliteetsemat toodet on üha raskem müüa.
Toome sõnul on nõudlus vähenenud just viimasel ajal. «Kõik meie jaekliendid ütlevad, et aasta teine kvartal on müügi poolest olnud enneolematult vaikne, lisaks sellele liigub ka raha halvasti – see tähendab, et kliendid jäävad võlgu,» rääkis ta.
Loe pikemalt Äripäevast.