Majanduskriis on võtnud inimestelt soovi juua ehtsat šampanjat ja seni aina suurenevate müüginumbrite üle rõõmustanud Prantsusmaa vahuveini tootjad tunnistavad, et nende toodangu tarbimine on märgatavalt vähenenud.
Majanduskriis võttis inimestelt šampanja isu
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selle aasta esimese kümne kuu jooksul on ehtsa šampanja müük kahanenud 4,9 protsenti, vahendab ITAR-TASS šampanjatootjate ühenduse CIVC teadet.
Kusjuures viimase kahekümne aasta jooksul kasvasid ehtsa Prantsuse vahuveini müüginumbrid enam kui kaks protsenti aastas.
Mullu püstitati Prantsusmaal šampanja müügi uus rekord, kui aastas müüdi 338,7 miljonit pudelit.
Prantsusmaal, kus müüakse pool toodetud šampanjast, on vahuveini müüginumbrid langenud viis protsenti, sama suur langus on olnud ka teistes Euroopa Liidu maades.
Ehtsa Champagne'i maakonnas toodetud vahuveini teisel suurel turul, USAs on selle müük kahanenud 17 protsenti.