Tele2 grupi strateegiajuht Fredrik Linton ütles täna Stockholmis toimuval Tele2 investoritele suunatud infopäeval, et inimesed hakkavad lähitulevikus kasutama üha enam ka erinevaid (info)ekraane.
Tele2: ekraanid hakkavad meie elus mängima üha suuremat rolli
Linton rääkis trendidest, mis tõenäoliselt iseloomustavad inimeste infotarbimise harjumusi aastal 2020.
Tema sõnul on selleks ajaks oluliselt kasvanud inimeste vajadus pidevalt võrgus (internetis) olla. Sellest tulenevalt suureneb internetikasutajate vajadus erineva suuruse ja otstarbega ekraanide järele, olgu need siis inimese kodus, autos või töökohas.
Teisalt kasvab aastaks 2020 oluliselt võrgus olevate ning seadmete hulk, samuti suureneb märgatavalt internetipõhiste teenuste hulk.
«Kõik, mida on võimalik digitaliseerida, ka digitaliseeritakse,» hindas Linton
Valdkonna kiiret arengut ja selle suurt potentsiaali silmas pidades ägeneb samas ka konkurents telekommunikatsioonivaldkonna teenusepakkujate vahel. Nii pole Lintoni hinnangul midagi imestada, kui Amazon toodab erinevaid seadmeid ning Google valmistab mobiiltelefone