Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Marketingi Instituudis hakkavad õpetama Eesti tipp-praktikud

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kaja Koovit
Copy

Marketingi Instituut muudab sellest aastast oluliselt oma aastase turunduse ja müügi baaskursuse fookust, kaasates õpetama Eesti tipp-praktikuid ning keskendudes ettevõtete
külastustele ja praktiliste kaasuste lahendamisele.

«Kuna meie õpilased on reeglina juba kõrgharidusega ja töötavad ettevõtetes turundajate, juhtide, müügiinimestena, siis oleme otsustanud, et eristame oma aastase täiendkursuse selgelt kõigist ülikoolidest ja pakume teooriat vaid üksnes edukate praktikute isikliku tõlgenduse läbi,» ütles Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits.

Tänavustest lektoritest nimetas Naarits J. Margus Klaari, Indrek Sauli, Priit Kallast, Esta Kaalu, LAWIN vandeadvokaate. Naaritsa sõnul antakse aastase kursuse kaudu edasi kõik olulisemad maailmas aktsepteeritud teadmised, kuid teeme seda läbi Eesti kogemuse võtme.

Lisaks on Marketingi Instituudil kavas koolitustsüklisse kaasata mitme Eesti eduka ettevõtte külastamine ja nende turunduse köögipoolega tutvumine. «Julgen arvata, et sellesügisene programm saab olema viimaste aastate üks parimaid,» lausus Naarits.
 


Tagasi üles