Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Viis soovitust, kuidas konflikte ära hoida ja neist välja tulla

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: SCANPIX

Pärast tulist vaidlust on õhk tõeliselt puhtam, olgu siis tööl või kodus. Kuid samas on see kurnav ja viib üha uute kokkupõrgeteni, mis kahjustavad su ettevõtte mainet. Mida sa saad ise ära teha, et konflikti vältida või sellest tervena välja tulla, kirjutab Laur Lumet.

Kindlasti oled olnud olukorras, kus rääkimisel pole enam mõtet, sest sind ei kuulata enam ja sa ise ka ei kuula – iga lause tundub rünnakuna ja iga vastus tulise kaitsena. See mõjutab suhet, pannes tiksuma pommi, pole vahet, kas ettevõttes või peres.

Mida teha, et niisuguseid olukordi vältida või nendest tervena välja tulla?

Esimene nõuanne:

arenda endas kuulamise oskust, selle asemel et pidevalt reageerida. Oluline on teine osapool ära kuulata teda ründamata. On suur vahe, kas kuulata üksteist või mõelda selle asemel ennast kaitsva või ründava vastukõne peale.

Järgmised viis nõuannet leiad Directori septembrinumbrist

Tagasi üles