Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Briti noored eelistavad kaubamärke, mis aitasid rahutustejärgsetel koristustöödel

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Adele Pao
Copy
London rahutuste ajal
London rahutuste ajal Foto: SCANPIX

Kaubamärgid nagu Marks&Spencer ja Starbucks, mis osalesid rahutustejärgsetel koristustöödel Londonis, on uuringute järgi noorte seas populaarsemad.

Reklaamiagentuuri JWT uuringu kohaselt suhtub 68 protsenti 18-34 aastastest brittidest soojemalt kaubamärkidesse, mis pakkusid koristustööde käigus toitu, jooke ja koristusvahendeid, kirjutab marketinmagazine.co.uk.

Vanusega positiivsed tunded vähenevad ning ainult 56 protsenti 35-49 aastastest ja 57 protsenti üle 50-aastastest suhtuvad nendesse kaubamärkidesse varasemast soojemalt.
 

Tagasi üles