Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2011/09/01/730110t1h3717.jpg)
Kaubamärgid nagu Marks&Spencer ja Starbucks, mis osalesid rahutustejärgsetel koristustöödel Londonis, on uuringute järgi noorte seas populaarsemad.
Reklaamiagentuuri JWT uuringu kohaselt suhtub 68 protsenti 18-34 aastastest brittidest soojemalt kaubamärkidesse, mis pakkusid koristustööde käigus toitu, jooke ja koristusvahendeid, kirjutab marketinmagazine.co.uk.
Vanusega positiivsed tunded vähenevad ning ainult 56 protsenti 35-49 aastastest ja 57 protsenti üle 50-aastastest suhtuvad nendesse kaubamärkidesse varasemast soojemalt.