Masu ajal hindade alandamisega klientide arvu kasvatanud EuroPark rebis parkimisäri liidriks, kuid käibe kasvu lubavad ka Ühisteenused ja Citypark, kirjutab Äripäev.
Parkimisäri läks EuroParki vedamisel uuele tõusule
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Tõime majanduslanguse aastatel turule suure hulga odavaid parkimiskohti, viisime hinnad alla. See aitas meil klientide arvu pidevalt, isegi kõige hullematel aegadel, tõsta,» selgitas EuroPark Eesti OÜ juhatuse liige Karol Kovanen kasumi vähenemist käibe kasvu tingimustes.
Tema sõnul langes hindade allatoomisega kasumimarginaal, kuid see oli EuroParki teadlik strateegia, mis end õigustas. «Kasumimarginaal on praegu täiesti talutaval tasemel, mis laseb meil turvaliselt tulevikku plaanida,» lisas Kovanen.