Naine, kes südamestimulaatori pärast mobiiltelefonist loobus, väidab, et EMT tahtis temalt raha kõne eest, mis tehti üheksa kuud akuta olnud telefonilt, kirjutab Õhtuleht.
Südamehaige sai arve olematu neljatunnise kõne eest
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ene (nimi muudetud) oli pikaajaline EMT klient. Eelmise aasta jaanuaris tehtud operatsioonil pandi talle südamestimulaator ja arst keelas tal mobiiltelefoni kasutamise.
Pärast arsti sõnu võttis Ene poeg arsti nähes mobiiltelefonist aku välja ja seda pole proua sõnade kohaselt tänase päevani tagasi pandud.
11 kuud hiljem väljastas EMT võlanõude, kus kirjas, et telefoniga on oktoobrikuus räägitud üle nelja tunni ja kõnede maksumuseks nimetati 714 krooni ehk 41,12 eurot.
Mobiilsideoperaator väidab, et kõne toimus ja arve esitati vastavalt tehtud kõnedele.