/nginx/o/2011/08/19/714414t1hf4de.jpg)
EBSi turunduse õppetooli juhataja, professor Katri Keremi sõnul toovad eetika ja loodussõbralikkusega seotud turundussõnumid ettevõtte teravdatud tähelepanu alla ja väiksemagi vääratuse korral võivad need kalliks maksma minna.
EBSi turunduse õppetooli juhataja, professor Katri Keremi sõnul toovad eetika ja loodussõbralikkusega seotud turundussõnumid ettevõtte teravdatud tähelepanu alla ja väiksemagi vääratuse korral võivad need kalliks maksma minna.
Eesti ettevõtted enamasti ei kasuta loodussäästlikku tootmist või heategevust eraldi müügiargumendina ning Keremi sõnul on see ka mõistlik, kuna eetika kasutamine täiendava müügiargumendina eeldab laitmatut reputatsiooni ja käitumist.
Samas isegi Anita Roddicki aegse BodyShop allhankijate seast suutsid usinad loomaõiguste aktivistid leida ühe ettevõtte, kes oli mingi tootekomponendi mõju katsetanud loomadel.
«Kindlasti ei ole kunstlikult leitud või vähetähtsate eetiliste argumentide lisamine jätkusuutlik strateegia,» nentis ta.