Kui nii mõnegi tavakaupluse sundis majanduslangus uksi sulgema, on terve hulk ökotooteid müüvaid poode viimastel aastatel hoopis klientuuri ning käivet kasvatanud, kirjutab Äripäev.
Mahekaupmehi masu ei kõigutanud
«Üks meie edu saladus on see, et oleme testinud ja saanud endale väga hea kaubavaliku. Meil on selgelt Eestis kõige suurem kaubarikkus ning asjad, mis eestlasele ei sobi, oleme müügilt ära võtnud,» selgitas Eesti ühe suurema mahepoeketi Biomarket OÜ juht Mait Mikelsaar nippi, kuidas ettevõte suutis ka masu ajal klientide arvu suurendada.
Vahetult enne majanduslanguse algust Haapsalus uksed avanud mahetoiduainete poe perenaine Ritta Piper peab edu saladuseks hingega asja juures olemist, ent käibekasvu teine põhjus on tema sõnul kurb asjaolu, et aina rohkem inimesi on haiged, eriti just väikesed lapsed.
Seda, et nõudlus mahetoodete järele tulevikus vähenema hakkab, ökopoodnikud ei usu ning samuti ei näe ökopoodnikud ohtu selles, et tavapoodide tootevalikusse lisandub üha enam ökokaupa.