Selver teatas, et õpilaste suurimaks lemmikuks on tänavusel koolikaupade müügil valemitega kaustikud, mida on kuue kampaaniapäeva jooksul ostetud juba pea 6000 tükki.
Selver: õpilaste lemmikuks on valemitega vihikud
Selveri koolikampaania algas 4. augustil ning kestab 7. septembrini. Kokku on müügil üle tuhande erineva koolitoote, neist neljandik on ekstra selleks ajaks tellitud ja tavasortimendist neid ei leia.
Ligi 300 koolitoodet on praegu kampaaniahindadega ning esimeste päevade kogemus kinnitab, et soodustooteid ostetakse rohkem kui tavahinnaga kaupu. «Kindlasti ei tee inimesed ostuotsust siiski vaid hinna põhjal, vaid vaatavad ka kvaliteeti, näiteks ranitsate puhul hinnatakse ergonoomilisust,» ütles Selveri avalike suhete juht Annika Vilu.
Esimeste päevade müügistatistika põhjal on kõige populaarsemad tooted vihikud ja kaustikud, raamatute ümbrispaberid ja vihikute kiled, nii värvilised kui harilikud pliiatsid, guaššvärvid ja liimipulgad. Kõiki neid tooteid on müüdud nädala jooksul tuhandeid.