Päevatoimetaja:
Sander Silm

Kuhu peaks paigutama logo esindusrõival?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Adele Pao
Copy
Ettekandjatel võiks logo olla seeliku serval, krae äärel või varrukal
Ettekandjatel võiks logo olla seeliku serval, krae äärel või varrukal Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Logo firma esindusriietel peaks olema paigutatud nii, et see kandes ka silma paistab. Logo peaks olema fookuspunktis, kuhu kliendi pilk nii kui nii langeb.

Kui diiler jagab kasiinos kaarte, siis tema vasak käsi, mis hoiab kaardipakki, on paigal ja tööd teeb parem käsi. Seega vaataja jaoks on fookuspunkt vasaku käe ranne ning sinna oleks mõistlik paigutada ka ettevõtte logo. Samuti jääb pilgu ette logo asukoht rinnal näiteks tasku peal või diileri näo juures kraeserval, kirjutab Best Marketing.

Mõned nõuanded logo paigutamiseks:

Ettekandjatele - seeliku serv, krae äär, varrukad
Kokale – peakate, varrukas
Klienditeenindajale – lips, krae, rinnatasku
Treenerile / sportlasele – treeningriiete pükste taljekoht, selg
Puhastusteenindajatele – seljale

Märksõnad

Tagasi üles