/nginx/o/2011/08/04/696216t1h6f16.jpg)
Logo firma esindusriietel peaks olema paigutatud nii, et see kandes ka silma paistab. Logo peaks olema fookuspunktis, kuhu kliendi pilk nii kui nii langeb.
Logo firma esindusriietel peaks olema paigutatud nii, et see kandes ka silma paistab. Logo peaks olema fookuspunktis, kuhu kliendi pilk nii kui nii langeb.
Kui diiler jagab kasiinos kaarte, siis tema vasak käsi, mis hoiab kaardipakki, on paigal ja tööd teeb parem käsi. Seega vaataja jaoks on fookuspunkt vasaku käe ranne ning sinna oleks mõistlik paigutada ka ettevõtte logo. Samuti jääb pilgu ette logo asukoht rinnal näiteks tasku peal või diileri näo juures kraeserval, kirjutab Best Marketing.
Mõned nõuanded logo paigutamiseks:
Ettekandjatele - seeliku serv, krae äär, varrukad
Kokale – peakate, varrukas
Klienditeenindajale – lips, krae, rinnatasku
Treenerile / sportlasele – treeningriiete pükste taljekoht, selg
Puhastusteenindajatele – seljale