Kirss: vaatajaid enam tootepaigutusega haneks ei püüa

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
1994. aasta Aston Martin, millega sõitis James Bond filmides Goldfinger ja Thunderball
1994. aasta Aston Martin, millega sõitis James Bond filmides Goldfinger ja Thunderball Foto: SCANPIX

Kui paari aasta eest räägiti, et osavalt paigutatud tooted filmis või seriaalis võivad reklaamid sootuks asendada, siis nüüd kinnitab Eesti seriaalimeister Toomas Kirss, et on tootepaigutusest loobunud.

«Nii on mugavam, sest reklaamiandja ei dikteeri seda, mida seriaalis peab näitama. Saab valida suvalise kohvipaki ning ei pea näitama suurt logo paki küljes,» kommenteeris Kirss.

Kui aastate eest hakati seriaale Eestis tegema, siis oli raha vähem ning sponsorite tugi tähtsam. «Mingil hetkel toodi ikka üsna suvalisi asju, mis tuli kuidagi ära paigutada,» meenutas ta.

Mida rohkem on erinevaid tooteid seriaali tegelaste ellu ära paigutatud, seda väiksem on kulu reklaami ostjale. Samas näitlejatele, stsenaristile, režissöörile on tööd rohkem, et toode liiga silma ei torkaks ja kunstlikult ei mõjuks.

Praegu on olukord teine, kanalid finantseerivad Kirsi kinnitusel sarja tootmisest 99 protsendi ulatuses. «Vaataja on läinud targaks ja teda selliste asjadega haneks ei püüa.»

Täielikult ei saa toodete esitlemisest aga filmides ega seriaalide loobuda, kui siis ainult animatsioonis. «Mingid diilid veel on, need logod ilmuvad seriaali lõpus, kaks kolmest on aga majad, kus me «Pilvede all» filmime,» tõdes Kirss.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles