Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Edelaraudtee küsis pileti eest 3,6 eurot ettenähtust rohkem

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Teelemari Loonet
Copy
Liiga kallis Tartu-Jõgeva rongipilet.
Liiga kallis Tartu-Jõgeva rongipilet. Foto: pereportaal.eu

Tartust Jõgevale sõitnud reisijalt võeti Edelaraudtee rongis pileti eest 3,6 eurot ettenähtust enam.

«No kas tõesti peab kõike tänapäeval kontollima ja usaldada ei saa enam kedagi!» vahendab Pereportaal.eu reisija Katrini nördimust, kes eile õhtul Tartu-Tallinna kiirrongis sõites pileti eest üleliia maksma pidi.

Kaardiga kahe inimese esimese klassi piletite eest maksnud naiselt võeti sõidu eest 10 eurot, kuigi tegelikult pidanuks piletite hinnaks olema 6,4 eurot. Reisija märkas viga alles kodus Edelaraudtee kodulehte uurides.

Rongifirma müügijuhi Annemari Oherdi sõnul on see tehing andmebaasist leitud ning summa on tõepoolest hinnakirjale mittevastav. «Viga on tekkinud piletimüügiterminali häälestuses ning see on ainus vigane tehing, mis toimunud,» kinnitas Oherd, et teistele reisijatele liigkalleid pileteid müüdud pole.

«Juhtunu juures on välistatud töötaja omakasupüüdlik eksimine, kuna ta piletihindasid müügiseadmesse ise ei sisesta,» rõhutas ta ja lisas, et ilmselt ei märganud klienditeenindaja vale summat, kuna toimus sularahata tehing.

Oherd ütles, et Edelaraudtee pöördub vea parandamiseks ja kliendile ülearu võetud raha tagastamiseks panga poole ning vabandab kliendi ees. Oherdi sõnul tuletatakse töötajatele edaspidi rohkem meelde, et ka sularahata tehingute puhul tuleb summat hoolikalt kontrollida.

Tagasi üles