Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2011/07/26/684432t1h35cc.jpg)
Raha24 turundusjuht Ott Krigul kinnitab, et Eesti turu asemel on firma lõviosa reklaamirahast suunanud hoopis Soome.
Kriguli sõnul tasub massireklaam ennast ära uuele turule tulles, hiljem saab keskenduda olemasolevatele klientidele.
«Eestis on reklaam sellel aastal suhteliselt olematu. Reklaamime ennast püsiklientidele otsepostituse kaudu. Pigem panustame reklaamiraha Soome turule, sest seal teenib iga reklaami paigutatud euro ennast paremini tagasi. Eesti turul oleme tegutsenud pikemalt, Soomes on vaja ennast rohkem tutvustada,» nentis Krigul.