Aruka inimesena haaras Mikko mõttest ja lükkasime vankri veerema.
Mõni aeg hiljem sain telefonikõne Riiast, et ma igal juhul tuleksin Golden Hammeri rahvusvahelise reklaamikonkursi auhinnagalale. Istusime siis autosse, ja mis selgus: seesama pisike lahenduseke, see olematu eelarvega vidin võitis kaks kategooriat ja veel kogu festivali Grand Prix!
Koos teiste võitudega pälvis IDENTITY kokkuvõttes Creative Agency of the Year tiitli enam kui paarikümnest riigist pärit konkurentide seas ja see saavutus on jäänud seni Eesti agentuuride seas ületamatuks. Mõte on lihtne – sul ei saa olla lahendust, kui sul ei ole probleemi. Silmad lahti, probleeme on kõikjal!
Teine lugu, mille Ants Lusti Pärnus rääkis, on hoopis teistsugune:
Soome jõuluvanaga Ukrainasse
See juhtus umbes 15 aastat tagasi, õigeusu jõulude ajal. Olin hiljuti lõpetanud diplomaatide kooli ja töötanud põgusalt välisministeeriumis. Siis sain aga reklaamialal pakkumise, millest oli raske keelduda. Hakkasin nimelt esindama Soome ettevõtteid, kes sihtisid oma tegevusega Lätit, Leedut, hiljem Valgevenet ja Ukrainat. Kord juhtus nii, et meie kliendiks oleva Soome firma juht ei saanud Kiievisse kohale sõita, ka turundusdirektor mitte. Lennukisse ehk tanki pandi siis mind. Kaasas oli ka ametlik jõuluvana Soomest ja nii me lendasime.
Kiievis olid suured kohtumised ja kommijagamised, kaasa arvatud Ukraina olümpiakomitees.
Siis ütles meie võõrustaja, et tuleb ära käia ka ühes lasteaias. Hiljem selgus, et just selles lasteaias käis tema lapselaps. Loomulikult läksime („Maalla maan tavalla“, nagu öeldakse). Ja seejärel sõitsime tema koju. Seal olid peale võõrustaja, tema naise ja minu ka Soome jõuluvana ning Ukraina jalgrattaföderatsiooni president.