Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Eesti Energia klienditeenindus paneb kliendid tundideks ootele

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Martin Smutov
Copy
Eesti Energia klienditeenindus. Illustreeriv foto.
Eesti Energia klienditeenindus. Illustreeriv foto. Foto: Mihkel Maripuu

Eesti Energia Tallinna Kadaka tee klienditeeninduses võib ootama jäädagi, sest järjekord liigub teosammul ja energiafirma kinnitab, et midagi pole teha: kliente on tavapärasest rohkem.

Järjekorras oodanud Merje sõnul öeldi talle klienditoe telefonis, et ootejärjekord on pikk – ja seda öeldi kaks päeva järjest –, mistõttu otsustas naine ise vaatama minna, kirjutas Õhtuleht.

Naise sõnul rääkis üks ootajatest talle, et on seal juba teist päeva ja eelmisel päeval oli tema ees olnud 50 inimest ning järjekord olla vähenenud tunnis viie inimese võrra.

«Pealegi töötajaid jagub saalis küll, kuid enamik passib lihtsalt niisama: üks klient läheb ära ja selle asemel, et uus võtta, kaotakse kuhugi taharuumi,» põrutab Marje.

Eesti Energia pressiesindaja Marina Bachmann tõdeb, et klienditelefoni ja büroode järjekorrad võivad praegu tõesti pikemad olla, sest teenindusse on pöördunud küsimustega tavapärasest rohkem kliente ja nad on suunanud rohkem töötajaid telefonile, sest kliendid kasutavad seda enim.

Tagasi üles