Turuliidreid eristab teistest suurem huvi klientide vastu

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Turuliidreid eristab teistest suurem huvi klientide vastu
Turuliidreid eristab teistest suurem huvi klientide vastu Foto: Mihkel Maripuu

Kuigi Eesti ettevõtetele heidetakse teinekord ette vähest huvi oma klientide käekäigu vastu, on TNS Emori kinnitusel üha enam neid ettevõtteid, kes oma klientide soove ja vajadusi uurivad.

Turuliidreid eristab see, et seal on kogu teenindusprotsessi juhtimiseks mitmed sisenduuringud, valitud on teeninduskvaliteedi olulised näitajad ja neile on seatud on eesmärktasemed. Tagasiside kogumine on pidev ning tulemused seotud teenindajate koolituse ja boonustasusüsteemiga.

«Kindlasti uurivad oma klientide vajadusi valdkonna turuliidrid ja need firmad, kel on ambitsiooni olla parimad,» nentis TNS Emori juhtivekspert Esta Kaal.

Kas saadud informatsioonist ettevõttele ka kasu on, sõltub aga veel paljudest teguritest. «Järjest enam firmasid tegeleb oma klientidelt tagasiside kogumisega, mis on hea, kuid selles on oluline terviklikkus, süsteemsus, järjepidevus ning operatiivsus,» nentis Kaal.

Sama peab kehtima ka uuringutulemuste rakendamisel, Ilma selleta ei ole Kaalu sõnul ka tulemust.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles