Kuigi Eesti ettevõtetele heidetakse teinekord ette vähest huvi oma klientide käekäigu vastu, on TNS Emori kinnitusel üha enam neid ettevõtteid, kes oma klientide soove ja vajadusi uurivad.
Turuliidreid eristab teistest suurem huvi klientide vastu
Turuliidreid eristab see, et seal on kogu teenindusprotsessi juhtimiseks mitmed sisenduuringud, valitud on teeninduskvaliteedi olulised näitajad ja neile on seatud on eesmärktasemed. Tagasiside kogumine on pidev ning tulemused seotud teenindajate koolituse ja boonustasusüsteemiga.
«Kindlasti uurivad oma klientide vajadusi valdkonna turuliidrid ja need firmad, kel on ambitsiooni olla parimad,» nentis TNS Emori juhtivekspert Esta Kaal.
Kas saadud informatsioonist ettevõttele ka kasu on, sõltub aga veel paljudest teguritest. «Järjest enam firmasid tegeleb oma klientidelt tagasiside kogumisega, mis on hea, kuid selles on oluline terviklikkus, süsteemsus, järjepidevus ning operatiivsus,» nentis Kaal.
Sama peab kehtima ka uuringutulemuste rakendamisel, Ilma selleta ei ole Kaalu sõnul ka tulemust.