/nginx/o/2011/07/19/676626t1h9be6.jpg)
Müügikoolitaja Ekke Lainsalu sõnul tahavad ettevõtted müügikoolitustelt ennekõike teada, kuidas müügitiimi heas mõttes agressiivsemaks saada ja tehinguid lõpetama panna.
Müügikoolitaja Ekke Lainsalu sõnul tahavad ettevõtted müügikoolitustelt ennekõike teada, kuidas müügitiimi heas mõttes agressiivsemaks saada ja tehinguid lõpetama panna.
Eesti müüjad jätavad tema kinnitusel suure osa tehingutest õhku rippuma, leppides klientide ettekäänete ja äraütlemistega.
«Ma olen spetsialiseerunud sellele, et aidata tehingud koju tuua ja seda minult põhiliselt küsitaksegi. Tööpõld on siin lõputu, kuna valdav osa Eesti müügiinimesed ei suuda tellimusi ära tuua,» kommenteeris Lainsalu.
Eesti ettevõtted on pigem passiivsed ja tagasihoidlikud. «Seda illustreerib kasvõi fakt, et enamus Eesti ettevõtteid ei suuda välisturgudel läbi lüüa, kuna neil napib läbilöögioskust ja sedasama agressiivsust.»
Samas võib liigne müügitöö mõjuda hoopis võõrastavalt ja potentsiaalse kliendi hoopis eemale peletada. Lainsalu kinnitusel ei ole tüütus ja agressiivsus aga ilmtingimata sünonüümid.
«Heas mõttes agressiivsust võiks palju rohkem olla, see aitaks rohkematel ettevõtetel jõuda välisturgudele ja suurendada ka kauaoodatud sisetarbimist.»