Nn vautšeripoest sooduskuponge ostes tasub kontrollida teenusepakkuja tausta. Seda enam, et vautšeripood enamasti saamata jäänud teenuse eest vastutust ei võta.
Autopesula jättis kunded pika ninaga
Päevapakkumisportaali ediilid.ee vahendusel autopesu müünud RSH Autopesula sulges ootamatult uksed ja tummaks jäid ka klientidele ainsaks kontaktivõimaluseks olnud mobiilinumbrid. Majandustegevuse registris sellist teenusepakkujat ei leidugi.
Postimehe poole pöördunud anonüümsust palunud naisterahva sõnul püüdis ta pärast vautšeriostu autopesuks aega kinni panna juba teist nädalat. «Püüdsin terve eelmise nädala vältel aega broneerida, aga nende telefon oli välja lülitatud,» sõnas ta.
Samuti proovis naine ühendust võtta e-posti teel. «Seni ei ole mingit vastust tulnud,» kurtis ta.
OÜ Arta Puit juhatuse esimehe, vautšerikeskkondade kaudu RSH autopesu teenust müünud Viljo Valge väitel oli ehk 5-6 inimest, kes temale saadetud e-kirjale vastust ei saanud. «Jõudsin eile õhtul välismaalt tagasi,» selgitas ta.
Samuti lubas ta inimestele raha tagasi maksta või autopesuks uue aja kokku leppida – tingimusel, et juhtum ajakirjandusse ei jõua. «Mina siin ajan vaikselt oma asju, minul ei ole mingit meediatähelepanu vaja,» väitis Valge. «Aga kui see artikkel peaks ilmuma, kannatavad kõik, siis ei saa ükski klient oma raha tagasi,» lubas ta. «See jäägu teie südametunnistuse peale.»