/nginx/o/2011/06/03/609924t1h1b67.jpg)
Ajalehe Meie Maa poole pöördus pettunud taaraviija, kes eelmisel nädalal Kuressaare Mooni tänava Säästumarketi taaraautomaadilt petta sai.
Ajalehe Meie Maa poole pöördus pettunud taaraviija, kes eelmisel nädalal Kuressaare Mooni tänava Säästumarketi taaraautomaadilt petta sai.
Nimelt käis klient Ülo Jõesalu eelmise nädala kolmapäeval Mooni tänava Säästumarketi taaraautomaati tagastamas rohkem kui kahtekümmet ühe- ja kaheliitrist kaljapudelit, kuid mees märkas hiljem tšekilt, et automaat oli tunnistanud vaid kuut pudelit, kirjutas Meie Maa.
Pettunud Jõesalu pöördus poe vahetusülema poole, kes lubas asja omakorda uurida, kuid ei võtnud kliendi kontaktandmeidki.
Rimi kommunikatsioonispetsialist Katrin Bats vabandas kliendi ees ja väitis, et tegemist oli taaraautomaadi haruldase tehnilise rikkega, mis on tänaseks likvideeritud.
Batsi sõnul ei ole tegemist kindlasti mitte levinud probleemiga ning ei saa väita, et kõik automaadid Kuressaares petavad.