Seda, et meile harjunud ja mõnevõrra kulunud turundusvõtted arenevatel turgudel endiselt löögihoos on, näitab äsjane moebrändi Gucci aktsioon Hiinas, kui kohaliku Vogue'i numbri vahel on lisatud odavad brändi logoga dokumendikaaned.
Gucci kingitus ajakirja vahel tekitas Hiinas ostumöllu
«Pöörane ärevus,» iseloomustab Business Insider olukorda Hiinas, kus moeajakirja augustinumber on lettidelt pea viimseni ära ostetud. Mõned ärikad müüvad ajakirja soolase lisahindlusega Pekingis.
Ajakirjaga kaasasolnud pruunikaid dokumendimappe müüakse kohalikes müügiportaalides edasi juba ligi neli korda kallimalt, kui ajakiri ise maksab - ehk umbes kaheksa euro eest.
Üks hiina mõjukas meediakirjastaja On Sina Weibo kommenteeris olukorda Twitteris: «Vogue'i promotsioon on strateegiline. Kuid Gucci poolt on väheke rumal panna kingitus 20 juaani maksva ajakirja juurde.» 20 juaani võrdub 2,19 euroga.
Samuti viitavad asjast kirjutavad hiina väljaanded kohalike meediainimeste seas levivale põlgusele Gucci sammu suhtes, mis aga keerutab aktsiooni ümber tolmu veelgi rohkem üles.
Vaata pärast lehekülje allakerimist pilte mappidest luxury.msn.com.cn leheküljelt siit.